Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Marlene Yrjas - 19 februari 2009 12:43

Igår tog vi oss en sväng med bilen och Melody verkar trivas bra där med.

Vi hämtade vår externa hårdisk som vi beställde ihelgen så ni har man förtöver allt viktigt på den eftersom de datorer vi har är så OTROLIGT sega.

På kvällen kom även moster Marielle och morbror Toni. Ja, Toni blir som en morbror för vår prinsessa.

De var här några timmar och tillslut insåg dom att klockan var mycket för dom haha...själv är vi vaken rätt länge på kvällen eftersom Melody äter sitt kvällsmål vid 24.00


Idag vaknade vi vid 9-tiden eller rättare sagt jag och Markus vaknade sedan fick vi väcka Melody för att hon skulle få frukost.

När vi sedan var klara med alla morgonbestyr och Melody skulle sova i vagnen spydde hon hur mycket som helst. Tur att jag tittade på henne precis då de hände så att jag kunde hålla upp henne.

Lite läskigt när det händer första gången men som sagt det är ju normalt att en bebis kan spy.

Idag får vi besök av en gammal kompis till mig som bor i S-svall. Trevligt med besök :)


Nu sover vår skönhet brevid mig så jag ska passa på att vila en stund jag med. Jag kan ju inte köra slut på mig själv, bättre att vila någon stund på dagen eftersom jag är ju också vaken på natten då hon ska käka.

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards