Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Marlene Yrjas - 28 februari 2009 16:02

Fick en liten tillsägelse av syster Marielle att jag skulle ladda upp bilden som vi valde att skicka in i tidningen.

Här kommer den och jag skriver även den text vi valde att ha med i tidningen.


Vår ängel har landat

Vår underbara dotter Melody Zamira Fällström föddes den 11februari 2009 kl.14.48 på Sollefteå BB.

Hon vägde 2980g. och var 49cm lång.

Stolta föräldrar är Marlene Fällström och Markus Molin.


För er som inte har tidningen och som brukar läsa min blogg här får ni en titt på hur det såg ut i tidningen :)

Marielle: Är du nöjd nu?? ;P

Av Marlene Yrjas - 28 februari 2009 11:22

Sista dagen på denna månad.

Tittar man ut genom fönstret är det en vacker vinterdag med solen som strålar. Skulle kunna få bli några grader mildare för efter att Melody fått mat ska vi ut på en promenad idag igen :) Det blir en del kortare promenader som en start, sedan vill man även passa på att vara ute nu när det är fint väder ute. Man har känt sig lite instängd denna vinter med tanke på att det varit rätt många dagar som varit RIKTIGT kalla.

Nu sitter Markus och myser med Melody i soffan och jag sitter här och kikar igenom min mail. Man får passa på medan hon sover :)

Idag har jag även en Göra-lista, den är inte lång men jag hoppas på att jag gör det som står på den hihi.


  • Ska rensa hennes byrå och sortera bättre
  • Vika lite kläder och få i ordning på ens egna
  • Ta en promenad
  • Se melodifestivalen ikväll

Listan innehöll inte så många aktviteter idag men jag man ska ju även mata Melody och ta hand om henne också. Får inte köra slut på sig själv bara för att man är hemma. Ska även försöka vila en stund på dagen med tanke på att man är ju vaken varje natt en stund.


Varje dag är en gyllene dag :)

Ps. Om ni inte har tidningen eller hunnit kika i den så gör det nu för det är en riktig snygging som är med i den idag ;) Kanske ska specificera mig, ni måste kolla på "Välkommen till världen" då finner ni en ängel. ds. 


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards