Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Marlene Yrjas - 4 februari 2009 13:09

Nu när man är sjuk så har jag inte orkat skriva varje dag.

I måndags trodde jag att jag var på bättringsvägar men igår åkte jag dit och hade 38.3 i feber då jag tog en alvedon. Låg hela dagen i soffan och hade det jobbigt.

Jag ser verkligen framemot då man är fullt frisk igen haha...det där lät ju lite knäppt utan när jag är frisk från denna influensa om det nu är den jag åkt på.

Igår fick jag även ett litet glatt meddelande eller post, nämligen mina examensbevis, lärarbevis som jag nu ska kopiera upp och lämna in så att jag får rätt lön nästa gång jag jobbar hehe. Tro det var det enda roliga som hände igår. Annars ser mina dagar inge vidare ute, jag sover super dåligt på nätterna, får sedan sova någon timme på f.m och även på e.m och sedan är man som en stor hö-säck.

Som tur har ju syrran med familj blivit bättre så det kanske jag också blir snart om jag har tur.


Nu ska jag kika igenom min mail sedan ska jag lägga omkull mig i soffan som jag gör VARJE dag. 

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards