Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Marlene Yrjas - 27 februari 2009 19:50

Idag är dagen då Melody hade fått sitt ankomstdatum men hon ville som tur var komma till oss tidigare än vad vi hade beräknat :)

Jag hade i tidigt i graviditeten pratat om att vi skulle få i mars, att vi skulle gå över en vecka men men ibland kan man ha fel. Denna gång hade Markus rätt för han sa att det kan komma tidigare än vad du tror varje gång jag sa att det skulle vara dags i mars.

Men det blev lite mer som en bonus att få 16dagar förtidigt än om jag hade gått över 2veckor :)


Idag har jag äntligen lyckats komma ut på en riktig promenad. Det blev jag med familjen som gick hihi :)

Vi tog oss en promenad in mot Nyland sedan ner till Ramona där resten av familia var. Endast Rosita som inte var där hehe. Vi stannade till en stund och sedan då vi skulle gå hem ville en söt liten tös med namnet Isadora följa med oss och det fick hon gärna. Hon klarade av att gå hela vägen hem till oss och med ett rätt högt tempo dessutom :)


När man tänker tillbaka på alla de dagar man varit hemma så har man haft i stort sett någon på besök varje dag, tror det är endast 1dag som vi inte haft någon här. Än så länge har det inte varit jobbigt som tur är, men det är skönt att familjen och de vänner man har även skulle accepterat om man hade velat vara själv en dag.

Inte alla människor som förstår att det inte är ens rättighet att få träffa Melody. Självklart är man stolt som är hennes mamma och vill visa upp henne men inte riktigt till vem som helst.

Så ni ska känna er speciell som får träffa henne för hon är en ängel och som sagt det dyrbaraste i våra liv.

Måste även tacka familjen och ens vänner att för alla fina presenter som hon fått :)


Nu är det "Så ska det låta" dags för mig att byta plats

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards