Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Marlene Yrjas - 31 maj 2009 15:42

...på internetbutiken där jag skulle köpa en ny dator. Har kikat på den flera dagar men då sa Markus att elgiganten skulle ha supersöndag och tyckte jag skulle vänta med att köpa den för den kanske skulle kunna bli lite billigare.

Jag väntade och när jag tidigare idag kikade för att beställa gick det inte. Den kan endast köpas i butik och Ö-vik elgiganten fanns den i. 

Känns mycket drygt om jag måste åka dit för att köpa den, hade varit smidigt att få hämta ut den på posten. 

Nu får jag fundera lite mer om jag ska köpa den eller kika på någon annan. 


Har suttit ute någon timme medan Melody sover. Har varit super duper skönt. 

Hon ska snart ha mat och sedan är det inte länge till MAT för oss vuxna!!! :)


Av Marlene Yrjas - 31 maj 2009 11:28

Vilken underbar dag det var igår. Solen stekte och det blåste knappt. Det var varmt från morgon till kväll. Myste ute i solen gjorde man i stora delar av dagen.

På kvällen blev det grillning hos Ramona där hela syskonskaran samt familjer hade samlats. Det var mycket trevligt och väldigt gott måste jag säga. Jag grillade kyckling, en favorit för mig :) 

Efter att ha varit där nån timme åkte jag hem och efter ett kort tag fick jag besök av Anna. Vi pratade och åt snasks, kikade korta stunder vad tv hade att visa hehe. Det blev några timmar för Markus hann komma hem från Ärsta där dom hade haft show :)


Idag är det även super varmt och skönt, det fläktar lite ute så det blir ju skönt. Eftersom det ska vara ännu varma ute idag.

Senare idag blir det middag hos Marielle och Toni, vet redan vad det blir så jag ser verkligen framemot maten :)

Nu ska jag ta och beställa en dator, tjingeling.


Ojj höll nästan på att glömma...


GRATTIS MAMMA på morsdagen! Jag sänder en hälsning till dig som nu är i Egypten och har det skönt :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards