Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Marlene Yrjas - 25 maj 2009 14:19

Dagen sista massageträff har vi varit på idag och det var trevligt. Barnen var nöjda med en del gnäll på slutet då dom var trötta.

Satt kvar ett bra tag efteråt och pratade och fikade med de andra mammorna, väldigt trevligt vill jag tillägga. Sedan åkte vi hem och hittills har vi inte gjort så fruktansvärt mycket förutom att Melody sover nu.

Vi ska vid 3-tiden åka till Ramona och fota henne eftersom vi fotar en mer speciel bild varje månad men denna månad har vi varit lite sen men hon är ju forfarande 3månader +några veckor hihi :)


Jag har även nu ringt blomsteraffären för vi ska beställa häck, nu är vi lite sent ute men det skulle kunna fungera ändå om vi har tur. Vi får isånnafall vattna häcket lite oftare för att den inte ska torka ut. Han på blomsteraffärn skulle ringa mig imorgon om hur det går, vi ska ju som sagt ha 130plantor.


Melody är fortfarande förkyld med rinnande näsa och igår la vi märke till att hon andades med munnen emellanåt. Hon var väl så pass förkyld så hon andades med munnen av reflexen. Har läst att barn i denna ålder endast andas med näsan. Markus märkte det och ropade på mig och jag sa innan jag kom dit att dom andas inte med munnen men tyvärr hade jag fel just då. 


Nää nu ska jag packa ihop väskan innan jag åker ner till Ramona.

 

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards