Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Marlene Yrjas - 23 maj 2009 14:34

Idag var det egentligen tänkt att vi skulle åka på marknad i Sollefteå men vår älskling har blivit sjuk. Snoren rinner och hon hade 38,3 i feber tidigare idag :(

Nu har hon ingen feber men det syns på henne att hon inte är pigg, så Sollefteå marknad får vi åka på nästa år istället :)


Gårdagen i S-svall gick väldigt bra och det är ju skönt för då vet man att man kan åka fler gånger. Det blev en del shopping till mig denna gång. Kommer inte ihåg sist jag köpte kläder till mig själv. Mycket nöjd över alla köp som blev igår. När vi kom hem igår så tog vi oss en lugn promenad efter att Melody hade ätit och delade ut lite reklam eller papper från Showbiz premiär som är nästa helg på Ärsta. 

Ska lägga ut en liten anons här också men måste först fixa affischen som dom använder i år :)

Tyvärr kommer inte vi kunna se det i år eftersom Melody är så liten än. Tråkigt för jag hade verkligen velat se allt de nya :)

Ojj höll nästan på att glömma att vi har fixat en massa i vårt uterum och det har blivit MYCKET mysigt...vi köpte en del saker till rummet igår i S-svall.


Dagen har varit mycket lugn där jag inte gjort nånting förutatt vila och passt upp Melody då hon spottar ut tutten eller då hon är ledsen.


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards