Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Marlene Yrjas - 20 maj 2009 12:13

Har rätt nyligen kommit hem från en liten utflykt.

Vi har nämligen varit i Ö-vik på Beijer och köpt skiljeväggar som vi ska sätta upp vid uteplatsen på baksidan. Blev lite små saker som behövs för att sätta upp väggarna sedan bar det hemöver igen. Vi stannade faktiskt så att jag fick köpa mig en glass :)

Har varit sugen på MAX-mat länge nu men jag var ju inge hungrig då vi skulle åka hemöver eftersom det inte var så länge sen man åt frukost då.

Får fortsätta längtas efter MAX-mat till då vi åker till S-svall för dit ska vi inom snar framtid.


Vi fick en liten chock då vi åkte igenom stan i Ö-vik för dom håller på att bygga där parkeringen var för paradisbadet, jag antar att det är ett parkeringshus men vi tyckte då inte att det blev bra. Nu är det bara en massa stora byggnader då man kör igenom. Mysfaktor försvinner bort när det bara är en massa betong.

Men men inte så ofta man åker till Ö-vik men vi kommer ju åka förbi där då vi ska åka till Finland för då ska vi ju nämligen åka runt. Tar några timmar men det är billigare än att ta den dyra båten från Umeå. Sjukt att det kan vara så dyrt, dom verkar inte vilja ha några resenärer. 


Nää nu har jag pladdrat tillräckligt, ska ta och göra någon nytta som att äta lite lunch

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards