Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Marlene Yrjas - 4 maj 2009 15:00

Nu har vädret vänt för nu regnar det ute. Dom fina dagarna kanske är slut nu??

Nej, men det får vi inte hoppas på..vill ha en SUPER sommar :)


Idag har vi haft besök av Rosita och Sindy på f.m Vi fikade och pratade och underhöll våra små prinsessor :) Sindy är ju 8månader äldre än Melody och det märks för hon pratar, skrattar, kryper...sånt som Melody inte har börjat med ännu hihi. Hon pratar emellanåt samt skrattar och ler men inte som kusinen sin. Sindy riktigt lyser upp då hon ser Melody och speciellt då hon är vaken :)


Skulle haft babymassage idag men dom har bytt tid så det är när Melody ska äta och även nästa gång ska de ha den tiden. Så vi kommer tyvärr inte kunna vara med då heller. Som tur får jag de papper som jag minnar eftersom jag tycker det är mycket bra med massage. Melody njuter mycket då hon får massage samt har jag märkt att hon sover bättre då hon får det. Igår och idag har jag masserat henne och hon har efter båda gångerna sovit flera timmar i sträck...inte något som jag är van vid hehe :)


Nu ska jag bege mig ut för att hämta posten i det tråkiga vädret. 

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards