Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Marlene Yrjas - 16 maj 2009 15:45

Ja..nu trodde ni allt att det skulle vara nå snusk jag skulle skriva men det ska jag inte haha :P


Idag har jag nämligen varit iväg till Sollefteå med Marielle och familjen Ramona för inköp av ute blommor. Hade aldrig varit där och jag blev väldigt imponerad över hur stort och mycket blommor dom hade. Kom hem med ett helt bagage nya blommor :)

Spenderade en hel del pengar men nu är det super fint ute men vackra blommor som välkomnar alla som besöker oss :) Harplanterat och fixat med blommornaett tag så nu är jag nöjd, då har man gjort någon nytta även idag hihi. 


Ikväll blir det Eurovision songcontest hemma med mig själv och Melody. Markus ska iväg och sjunga och jag ska nog poppa lite popcorn och ta det lugnt. 


Igår kom Marielle på besök någon timme sedan tog vi en lugn promenad på affären...det blev en lugn promenad eftersom Marielle inte har många veckor kvar nu innan förlossningen :) Efter affären blev det apoteket sedan ner till henne och ett besök hos Ramona m. familj :)

Sedan lunkade jag hemöver med barnvagnen.

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards