Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Marlene Yrjas - 3 maj 2009 13:07

Vår lilla tös har svårt att sova på dagarna. Hon tar mest bara korta powernaps och sedan är hon vaken mycket. Till slut blir hon övertrött och ledsen, man försöker med alla möjliga metoder för att hon ska sova längre på dagarna.

Men vi är enormt glada över att hon sover hela nätterna, det skulle jag inte vilja ändra på :) 

För en själv är allt så mycket enklare, är jag trött då lägger jag mig och sover eller vilar en stund. Men för Melody är det inte lika lätt då hon är så otroligt nyfiken och vill vara med oss. Allt är ju så spännande för dom små liven hehe...det skulle nog jag också tycka. Eller det gör man ju varje gång man besöker ett nytt land exempelvis. 


Idag känns det att det är söndag, det är en liten tråkig dag måste jag säga. Vädret är okej men det är ingen sol. Det blåser en del emellanåt, så det känns inte som någon mening att gå ut och kratta. Får spara det så att jag har något att göra i veckan. Just nu sover både Melody och Markus, jag är pigg och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Nu skulle man haft färg hemma så hade man kunnat måla om Melody´s blivande rum. Har bestämt mig för en färg men jag tänker icke avslöja vilken utan det kanske dyker upp en bild i framtiden på hur det blir :)

Ska kika igenom hennes kläder nu och se om hon vuxit ur några.

Ha en trevlig söndag och njut för imorgon är det arbetsvecka för vissa

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards