Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Marlene Yrjas - 13 maj 2009 13:14

Idag har vi varit på BVC och Melody har fått sina 2första sprutor. Dom tog sprutorna samtidigt i ett ben var och Melody gillade inte alls det. Hon protesterade direkt efter att hon fått dom. Nu får vi hoppas på att hon inte får en hög feber ikväll eftersom det är en biverkning många barn får.

Hon har även vuxit en hel del också sedan sist vi var där. Nu är hon 60cm och väger 5470g :)

Snart är det dags för oss att använde en större storlek på kläderna också...har hur mycket fina kläder som helst i kommande storlekar så det ska bli kul att få börja använda det :)


I natt sovde även Melody i vaggan för första gången. Jag tror det mer känslomässigt jobbigt för mig än för henne för hon sov nämligen till 6.30 imorse :) 

När Markus la ner henne i vaggan tittade hon mycket på mig och det var som att hon ville fråga mig vad jag sysslade med eftersom hon inte fick ligga brevid mig i sängen. Som tur var blev det inge grin utan hon sovde som sagt väldigt bra :)


Idag ska vi åka och gratta Sammie som fyller 8år.

GRATTIS SAMMIE!! 

Ska bli gott med tårta och andra gosaker ;)


 

EN gammal bild från julafton

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards