Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Marlene Yrjas - 24 maj 2009 11:54

Melody är inte frisk idag heller. Hon hade ingen feber igår kväll och hon känns inge febrig idag men hon är MYCKET snorig och det är ju något väldigt störande speciellt när man inte kan snyta sig.

Skulle bli vansinnig om snoret rann och jag kunde inget göra. 

Hon sovde mest hela dagen igår, innan och efter amningarna var hon vaken en stund men inte lika länge som hon brukar så det märks att hon inte är pigg.


Igår var dagen helt lugn utan några större kruseduller men vi fick middagsgäster, eller närmare bestämt vi bjöd Marielle och Toni på varmrätt och efterrätt :) Maten blev mycket lyckat enligt mig och våra gäster även fast Marielle inte kände smaken under hela måltiden men hon lyckades känna lite smak. 


Nu är Markus pappa här och hjälper till med några saker och jag ska ta och lägga mig i solen och hoppas på att man får lite färg. Melody sover nu, hoppas hon kan sova bort sjukan. 

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards