Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Marlene Yrjas - 10 maj 2009 21:11

...i efterskott!

Markus fyllde nämligen 28år i fredags och detta firades idag av min familj. Han fick en väldigt speciellt present...någon som han hade önskat sig nämligen hjälp med att hugga, såga, klyva, stapla alla träd och ved vi hade på baksidan.

Hela min familj var med och det hade varit en riktigt trevlig dag :)

Efter några timmar så bjöd vi på grillat och det blev inte så lite haha...stor familj = mycket mat :)

Efterrätt blev det också och den satt som pricken över I:et.


Markus fick även några presenter av mig och Melody fast det fick han på fredagen. Han fick en ros, parfym och 3 häng amplar...amplarna blev väl även en liten present till oss också hihi :)


För tillfället är jag helt slut i kroppen. 

Hjälpte ju till att sätta häck hos Marielle och Toni igår och det var över 200 plantor. Men jag och Ramona hade ett riktigt bra samarbete så det gick undan må ni tro :)

Nu ska även vi sätta plant i år och Ramona har redan erbjudit hennes hjälp så det är ju kanon. Skönt att man har en stor familj som kan hjälpa till då man behöver det. Vi både ger och tar :)


Har inte så mycket energi över nu så jag ska lägga mig i soffan igen och vila en stund.


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards