Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Inte lätt då man är liten

Av Marlene Yrjas - 31 mars 2009 13:44

Ibland kan det inte vara lätt att vara liten.

Melody har från 8-13 varit vaken nästan hela tiden, somnade någon kort stund sedan vaknade hon igen.

Nu äntligen sover hon igen, måste vara jobbigt att inte kunna sova då man är så otroligt trött. Vet ju själv vad jobbigt det är då man är super trött men kan ändå inte sova. Så det har varit en del grin idag, men som tur är det inte hela tiden.


Har hunnit vika tvätten och plocka in i garderoberna. Städat undan lite saker, ska väl bli en större städning imorgon hade jag tänkt. 

 Min plan då jag vaknade var att jag skulle sätta mig på altanen och sola efter att Melody fått mat. Då kunde hon sova i vagnen och jag skulle få lite sol och D-vitaminer :) När jag hade ätit min frukost och Melody fått mat kom molnen. Tyvärr har inte molnen blivit färre utan det har blivit mer hela tiden samt att det har blåst väldigt mycket.


Jag håller tummarna att det blir sol och vindstilla imorgon så att man kan sätta sig ute ett tag. Känner att jag behöver lite solstrålar på mina kinder. 


Igår blev det en promenad för oss tillsammans med Marielle sedan gick vi ner till henne och åt lite fika :) Blev några timmar där innan vi vandrade hem igen. Blev som sagt en väldigt lugn dag igår där vi bara tog det lungt och vilade. 

 
 
Ingen bild

Angelica

31 mars 2009 14:22

vad skönt med en prommis.. Ja nå är det väl typisk att solen ska försvinna..jag han inte mer än hem från skolan så kom molnen.. :( men snart äre sommar och då hoppas vi på härlig sol att sola i varje dag!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Yrjas - 13 november 2009 19:51

Min lilla tös är nu 9månader o tiden bara rinner iväg. Tycker det var nyss som jag höll min lilla ängel som vid födseln bara var 49cm :) Tiden bara rasslar förbi med en rasande fart. Nu den senaste tiden har jag faktiskt hunnit med en hel del. Ja...

Av Marlene Yrjas - 14 oktober 2009 14:44

Idag är det en fin höst dag när solen lyser och det är behagligt ute :) Har varit ute på en promenad med min familj och besökte då även affären. Innan det så var det rätt lungt här hemma. Imorse hade vi även en annan liten filur på besök nämligen I...

Av Marlene Yrjas - 11 oktober 2009 11:13

Vill inte att det ska bli kallt men det är det ute nu. Jag hatar att frysa och det är något jag gör varje dag. Det spelar ingen roll om jag klär på mig en massa kläder för att hålla mig varm då man ska gå ut, jag fryser ändå. Tänk vad skönt det sku...

Av Marlene Yrjas - 2 oktober 2009 20:17

Sitter i soffan m. gotta, chips o dricka. Tyvärr är jag själv ikväll så det blir nog inte en sån sen kväll. Men idol ska jag iaf se på :) Utröstningen lär jag nog inte orka titta på men men. Sängen är ju skön den med.   Har idag varit i K-fors m....

Av Marlene Yrjas - 1 oktober 2009 11:43

...skulle kunna skriva en hel del just nu över tankar, känslor, funderingar kring livet. Men det tänkte jag inte göra för jag vill inte lägga ut allt om mig själv för då får jag ju inte ha något för mig själv. Som sagt är det nyttigt att tänkta p...

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards