Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Marlene Yrjas - 26 mars 2009 19:29

Bättre lycka denna gång kanske...nu har vi en fungerande dator haha. Vi har inte haft någon vidare tur när det handlar om datorer. Jag skrev i förra inlägget om att äntligen funkar det bärbara, men tyvärr samma kväll så gick det sönder igen :(Nu funkar inte musen eller tangentbordet så det blir till att slänga den.    Igår glömde jag även att skriva att Melody är nu 6veckor gammal :) Har heller inga kort ännu på denna dator så det får bli ett kort jag redan lagt upp på henne, ifall ni har glömt hur hon såg ut hehe     
 Idag har jag, Melody och Marielle varit i K-fors för inhandling av ingredienser till smörgåstårtan som vi ska bjussa på till helgen :)Blev även lite små handling hem till en själv och en super söt sommarklänning och en mössa till Melody.Tanken var att även jag skulle handla något till mig själv eftersom jag har ett presentkort men när jag stod där inne på terracotta och det var en massa folk där orkade jag inte titta runt utan jag väntar ett tag till för sommarkläderna lär väl snart komma in i butiken :) Imorgon och även på lördag såhar Markus show på hornö så jag och Melody blir ensamma. Förr då var jag jämt själv men nu är vi ju två som får "umgås" hehe :) Blir iallafall en lugn helg och imorgon blir det "Så ska det låta", ett program jag inte kan missa.      Elin: Du kan ställa din fråga till mig här på min blogg. Skriv som du brukar göra och är det något speciellt som du inte vill ska publiceras så andra kan se det så gör jag inte det. 

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards