Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Marlene Yrjas - 7 mars 2009 16:16

...glömde att skriva att igår var man ut och hälsade på mostrarna på mästargatan :)

Tog min första promenad själv och gick ner till Ramona där även Marielle var. Toni kom också och till sist kom även Isadora hem :)

Isadora är ju för söt...när hon vill säga något om Melody säger hon ofta babyn. Då frågar jag alltid vad babyn heter och då tittar hon på en och säger Melody som om hon inte visste det hehe. Men det går ju snabbare att säga babyn :)

Blev några timmar och Melody blev ompysslad av både Ramona och Toni. Marielle hon är lite mer försiktig när det handlar om bebisar men snart så sitter hon där med sitt egna lilla mästerverk i famnen :)

När man kom hem lagade man tacopaj som blev mycket god och kvällen blev bara lugn.

Detta höll jag nästan på att glömma att skriva haha

Av Marlene Yrjas - 7 mars 2009 16:08

Idag har vi varit en sväng till K-fors där det är en vinterfest denna helg.

Det var oerhört mycket folk måste jag säga, det var ju som sagt fint väder så det är ju roligt att folket i k-fors kommun kommer då det anordnas något.

Melody blev lite less eftersom vi stannade så många gånger eftersom det var ju så många som ville kika på vårt underverk :)

När vi satte oss i bilen och åkte hem somnade hon på direkten.

Melody blev less sedan frös både jag och Markus litegrann, även fast det är plus grader ute så är det inte super skönt om inte solen lyser och den försvann efter ett tag.

När det blir paus i hockeymatchen som Markus kikar på då blir det pizza ätande för vår del...mums säger bara jag. Köper pizza från sandslån och den är super god.

Melody sover och nu på nätterna har vi även en lampa tänd för vi tror hon är lite mörkrädd. Hon har varit lite till och från på nätterna men nu när lampan är tänd går det mycket bättre.

Det är bara lilla jag som kan tycka det är lite jobbigt men är jag trött kan jag sova ändå hehe :)


Ha en trevlig helg samtliga läsare!!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards