Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Marlene Yrjas - 8 mars 2009 13:26

Ja, jag tittade på melodifestivalen igår.

Marielle och Toni kom på besök så vi kikade på det tillsammans.

Det var andra chansen och det var många bra bidrag.

Sarah Dawn Finer var som en gudinna då hon sjöng. Snacka om att hon är duktig. Jag är riktigt imponerad av henne och låten är ståtlig och helt perfekt. Tror att det är en låt som skulle kunna vinna hela tävlingen och även gå väldigt bra i den stora tävlingen, alltså eurovision songcontest!

Däremot är jag oerhört besviken att SNÄLLA SNÄLLA kom vidare, hugga vilken låt. Hon gick endast vidare för att hon är hon. Det är hennes namn och hennes stil som fick henne att gå till finalen.


Men nu är den en ny dag och vi har varit ute på en promenad idag. Det väntas komma några kompisar senare idag och till kvällen har jag ingen aning.

Imorgon börjar Markus jobba så då kommer jag vara själv. Blir nog att man går en promenad och hälsar på syrrorna :)

Inge roligt att bara sitta hemma helt själv när det inte finns så mycket att göra. Eller saker kan man alltid finna att göra men måste man alltid söka?


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards