Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Marlene Yrjas - 14 mars 2009 22:28

Lördagskvällen är snart slut.

Marielle och Toni har rätt nyligen åkt hem, de kikade på Melodifestivalen med mig och Melody. Eller Melody sovde sig igenom hela programmet hehe :)

Är lite besviken på låten som vann eftersom min favorit var Sarah Dawn Finer eller H.E.A.T

Men men man kan inte alltid få som man vill...den jag brukar ha som favorit vinner aldrig :/


Idag har varit en riktigt skön och härlig vår dag måste jag säga.

Vi tog en promenad tidigare idag jag, Markus och Melody. Man såg hur vattnet rann efter vägen och hur det droppade från hustaken. Nu är snart våren här :) När vi gått klart kikade vi hur många grader det var i skuggan och det visade sig vara +10 :D

Längtas så otroligt mycket till sommaren så man får se till att njuta nu när det blir en massa plus grader ute.

 Har även ätit middag hos Ramona m. familj...mycket god mat måste jag säga hehe :)


Ska om ett bege mig till sängen men först ska Melody ha mat innan vi kan lägga oss för natten. Markus han kommer hem i natt någon gång, han är och showar i H-sand med Showbiz.

Idag blir första natten som jag lägger mig med Melody själv, lite pirrigt men det ska nog gå alldeles utmärkt :)


Natti natti

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards