Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Marlene Yrjas - 11 mars 2009 18:31

Nu är dagen snart slut.

Usch vad tiden går fort :(

Jag och Markus har inte firat Melodys dag med något extra som jag skrev att det kanske kunde bli. Det har blivit en promenad för oss sedan har vi plockat en del här hemma. Eller vi åt en riktigt god korvstroganoff till middag men det känns inte riktigt som något extra...hmm...vi åt glass till efterrätt :) Det var nog det extra vi gjort idag haha.

Nu är Markus och tränar med 5mans orkestern...hans andra band.

Jag väntar på att klockan ska bli 19 så att Melody kan få lite mat sedan kommer Angelica och Johnny, men inte nog med det...Marielle och Toni kommer också förbi :)



Ramona: Jag kommer förbi imorgon efter att Melody har ätit. Blir på eftermiddagen och jag måste söka fram nå söta kläder. Allt är ju i tvätten :/

Men men nått ska man nog kunna finna. Vill ju att hon ska vara fin då vi ska fota henne :)


Av Marlene Yrjas - 11 mars 2009 12:16

Vår lilla älskling är nu 1månad :D


 


Hur ska man fira detta?

Jo, det blir en promenad i det sköna vädret sedan blir det nog inte så mycket mer för Melody men för oss föräldrar kanske det blir något extra :)

Vad?

Det har jag ingen aning om förtillfället hehe.


Idag var det tänkt att vi skulle åka på BVC och väga henne men Dsk skulle på en kurs så hon kom förbi hem till oss igår.

Melody väger nu 3865g, hon har snart gått upp 1kg sedan födseln.

När jag satt och funderade igår kändes det lite skrämmande att hon redan ska växa, vill ju att hon ska vara en liten plutt en stund till men snart så kommer man se en massa framsteg som man blir överlycklig av att få se.


Ska ner till Ramona någon dag och foto Melody nu när hon är 1månad och sedan ska jag fortsätta med att fota henne för varje månad.

Vi har tänkt göra en bok till Melody med foton och då är det ju lite roligt om man vid varje ny månad fotar en massa kort :)

Nu ska jag ta och förbereda mig för snart ska Melody ha mat och efter det blir det en promenad.


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards