Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Marlene Yrjas - 2 mars 2009 12:38

Igår var det 1:a mars och det var en rätt hyffsad lugn dag för oss. Det blev en promenad med familjen sedan så var det lungt hela dagen till det att vi åkte till K-fors för att få middag hos Markus mamma.

Då vi kom hem fortsatte det att vara lungt hehe :)


Idag har jag och Melody tagit en riktigt lång och skön sovmorgon. Markus klev upp och tog sig en promenad så då passade jag och Melody på att sova efter hennes morgonmål. Skönt att inte behöva stressa, för varför ska man göra det då man inte har något speciellt man ska till?

Vi håller på att träna att ta det lungt och ta dagen lite som den kommer :)

Om ungefär 1timme ska vi på BVC, blir ett snabbt besök där för hon ska bara vägas och jag hoppas på att dom mäter henne också. Man blir ju lite nyfiken om hon har vuxit något :)

Efter middagen kommer Rosita hit m. familj. Blir ensam några timmar idag för Markus ska iväg och spela lite bandy sedan har dom möte med gruppen. Så jag får se hur jag lägger upp min kväll. Kanske att man åker och besöker någon om inte Rosita är här hela kvällen hehe :)

Som jag skrev tidigare så tar jag dagen som den kommer så kvällen lär nog utvisa sig. 


Får se vad denna månad Mars har för upplevelser som man kommer stöta på?  :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards