Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Marlene Yrjas - 10 mars 2009 14:39

Min första riktiga dag där jag är ensam med Melody och än så länge har det gått väldigt bra :)

Jag har hunnit med att fixa en del små saker och även suttit och myst med Melody då hon var vaken.

När hon sover vill hon oftast ha händerna ovanför filten och helst ovanför huvudet :)



Igår skrev jag ju även att mina två älsklingar sovde i soffan, här kommer lite bildbevis på det.



Jag ska egentligen försöka vila mer på dagarna än vad jag gör men man känner sig lite dum när man vet att disken är ren eller något liknande. Måste skärpa mig lite och ta en vila på dagen eftersom jag är ju trots allt vaken på natten då hon ska ha mat.

Tro faktiskt att detta är något som många mammor har problem med, just att vila över dagen. Man måste inte hinna med allt på en gång utan då är det bara att göra några saker en dag och låta resten göras en annan dag eller så kan ju faktiskt pappan till barnet göra det då han kommer hem.

Bara för att man är hemma ska man inte behöva göra ALLT speciellt inte nu när man har en liten plutt som måste tas omhand :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards