Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Marlene Yrjas - 16 mars 2009 19:58

Idag är en dag där jag hunnit med en hel del.

Imorse tog jag och Melody det lungt sedan bar det iväg på en promenad på affären där vi handlade blöjor, sedan gick vi ner till Ramona för att lämna lite pengar. Tog även med mig Marielle därfrån och så tog vi oss en promenad upp till mamma. Skulle även betala henne lite pengar för hon var i s-svall i helgen och köpte ett täcke och en kudde till Melody :)

Blev några timmar som man var där, alla syskonen och nästan alla barnen. Isadora var hos sin dagmamma men annars hade det varit alla.

Tog sedan mitt pick och pack och gick hem.


När jag kom hem började jag fixa i garderoberna, ska ha gjort det under en längre period men idag blev det dags.

Nu är jag klar med dom och slipper tänka på det något mer.


Ska söka kurser till hösten nu.


Tingeling tingeling

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards