Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Marlene Yrjas - 30 oktober 2008 17:05

ÅÅÅÅhhh

Nu har jag suttit i ungefär 4timmar med att läsa genom en annan person arbete och sedan även kommentera det. Man ska vara väldigt kritiskt när man läser och bedömmer och det kan vara svårt till en viss del. Mycket man läser och ser är en smaksak. Jag kanske inte tycker om att det är på ett visst sätt medan den person som skrev arbetet anser att det är mycket bra.

Man vill inte vara för negativ till arbetet, det är svårt att hitta en balans till hur man ska vara och bedömma.

Jag har gått igenom hela arbetet men jag vet att jag kommer att måste läsa igenom det fler gånger. Kan vara något jag har missat nu när jag läste.

Det ska bli så skönt den dagen man är klar. Ser framemot den 19/12 för då tar jag min examen på lärarutbildningen :D


Har tappat min kamera, någon som vet vart den är?

Markus hade inga förslag på mat så nu får vi se om någon av oss kommer på något snart för jag är HUNGRIG! :)


Av Marlene Yrjas - 30 oktober 2008 14:18

Har nu hunnit jobba några timmar på f.m o jag fick sluta lite tidigare eftersom vi hade så lite barn :)

När jag kom hem tog jag det lungt o kikade igenom min mail sedan la jag omkull mig på soffan o sov 1timme. Jag hade kunnat sova många många fler timmar men kände att jag måste göra någon nytta idag också.

Så nu har jag skrivit o skickat in några kompletteringar på ett arbete som jag haft. Hoppas nu att det räcker så jag slipper skriva mer, har en hel del i denna kurs som väntar på att bli gjort.

Tänkte att jag ska vara riktigt flitig o plugga en massa idag. Det är så skönt när man kan stryka något från listan på allt man ska hinna med.

Nu låter det kanske som jag har hur mycket som helst att göra men så är det inte heller. När man väl börjar med uppgifterna i plugget så går det ofta bra. Men man har ju inte bara plugget att tänka på. Jag jobbar en hel del nu som jag är super glad över att jag får göra :) Nu tyvärr kommer det bli mindre eftersom personen som jag gick för kommer tillbaka, glad för hennes skull att hon mår bättre men sämre för mig för då får jag inte jobba lika mycket. Hemmet får man heller inte glömma men vi är ju som sagt två stycken som bor här så det behöver jag inte oroa mig för själv hihi :)


Nu kan jag pusta ut en stund innan jag sätter tänderna i något annat.

Tro vad man ska äta idag?

Jag får hoppas på att Markus har ett super bra förslag :)


Ojj höll nästan på att glömma skriva att igår gick det väldigt bra att åka skridskor för oss alla hehe, även mig :)

Var nere ett bra tag efteråt hos Ramona o surrade sedan var det hem som gällde. Efter att man fått i sig något att äta tog jag o bakade. Något måste ha hänt med mig eftersom förut har jag aldrig velat baka. För nån vecka sedan blev det bullar o igår gjorde jag kolakakor som blev supergoda. Går o äter dom hela tiden nu, farligt farligt...får hoppas på att det kommer några o hälsar på så man får bjuda på bullar o kakor :D

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards