Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Marlene Yrjas - 19 oktober 2008 17:16

Min helg har varit riktigt lugn.

Igår var det dop för Sindy o det var fint. Sindy var glad o nöjd o fick väldigt fin sång från Markus. Hela familjen var där så det var alldeles perfekt.

Efteråt blev det fika o en massa prat m. släkten o familjen.

Fick besök av Jessica på eftermiddagen, det var väldigt länge sen man träffades så självklart blev det en hel del prat :)

Markus hade show i H-sand så jag tillbringade min kväll hos Marielle o Toni.


Idag har det varit en lugn dag igen där vi slängt en del sopor o hälsat på Ramona o Tomas sedan hängde jag m. Ramona o Marielle till mamma. Har blivit några timmar där man pratat o lyssnat en massa hehe.

Ska om ett tag börja m. maten för Markus tränar m. gruppen så jag tänkte att det är bättre om jag fixar maten annars kommer det ta så lång tid.

Får även tillbaka uppsatsen från syrrorna o ska sedan kika igenom o skriva om en del saker för att till sist skicka in en sista gång.

Nu i veckan är det jobb som gäller, har inte så mycket planer på annat. Ska försöka börja m. några andra skoluppgifter medan jag väntar på en annan persons uppsats som jag sedan ska bedömma.


Hoppas ni alla haft en skön helg för det har jag haft :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards