Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Marlene Yrjas - 25 oktober 2008 17:27

KRAMFORS TJEJJOUR REGNBÅGEN


Nu är hemsidan så gott som klar och Ramona och Marielle är redo att finnas där för er tjejer som behöver oss. 

Kom ihåg att ingen fråga är för dum!


Och med din vilja och vårat stöd är allt möjligt!!


De tjejer som är intresserad av att bli en del av denna underbara förening kan höra av sig till oss.

All hjälp är välkommen.


Alla som har blogg, msn eller what ever, sprid budskapet genom att dela ut vår hemsideadress.

Som lyder:


www.kramforstjejjour.se

De som vill nå oss gör det på e-post adressen:


kramforstjejjour@hotmail.com 

Av Marlene Yrjas - 25 oktober 2008 17:05

Igår jobbade man sista dagen innan helgen. Det var en lugn o skön dag på jobbet. När man kom hem tog jag det lugna o åkte en sväng till mamma o stig för att hälsa på. Gick även upp till mommi o moffa o träffade dem.

Rosita fyller snart 30år så vi håller på att planera presenten med mera. Åkte innan Idol började ner till Marielle o Toni, blev inte så att jag var ensam hela kvällen. Jag måste då säga att jag blev besviken över vem som fick lämna Idol. Nu får det vara nog Johan borde åka ut nästa vecka. Han är inte duktig för 5öre enligt mig, han sjunger falskt o orkar inte.


Idag blev det en morgonpromenad m. Markus o sedan har vi tillbringat några timmar nere hos Ramona o Tomas. Tomas, Markus o Isadora åkte iväg en stund för hon ville köra fyrhjuling, då passade jag o Ramona på att foto min mage. Inne på hennes bilddagbok finns det fler bilder men jag ska lägga ut en här på min sida.


Jag är nu i v.22 o nu kan bebisen kissa o dricka, den är mellan 20-25cm ungefär som en honungsmelon. Bebisen har nu börjat få naglar på både tår o fingrar. Örat är välutvecklat och barnet kan höra ljud utifrån. Barnet kan också knyta nävarna o boxas en del, hosta o nu har den även en dagrytm som mig, så när jag sover o är stilla sover bebisen. Den kan vakna genom att jag gör vissa rörelser.


 Detta är resultatet av Ramonas fotointresse :) Inte illa, måste jag säga hehe.


Ikväll ska jag till hornö o kika på Showbiz. Måste se deras nya show så denna dag passade mig perfekt. Tror det kommer vara en strålande show.

Ha en trevlig lördagkväll!!


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards