Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Marlene Yrjas - 21 oktober 2008 14:45

Nu är man hemma o har varit det en liten stund. På jobbet har det gått bra som vanligt :) Men när jag kom hem kände jag mig lite slut men så när man stiger in i köket o ser den där förbannade disken så ville jag bara kräkas.

Jag ville egentligen inte ta den utan tänkte att den får Markus ta eftersom jag lagat mat så långt tillbaka jag kan minnas haha..nää nu överdrev jag men för det mesta. Så då är det ju skönt att slippa diska efter också. Tyvärr hade detta inte blivit gjort o jag var less på att se den. Drog upp ärmarna o började diska för att bli kvitt den o för att det skulle se lite fint ut i köket.

Känner att jag är lite på klagohumör för jag har fortfarande inte fått något svar av min handledare o det har snart gått 2veckor. Man har bara lust att skriva till skolan o säga att han kan dom inte ha som handledare hädanefter. Nån måtta får det ju vara!!!!


Nästa vecka är det lov men inte för mig, då ska jag jobba :) Är ledig på onsdagen o funderade på om jag skulle ta m. mina syskonbarn o åka skridskor. Köpte nya förra året men har inte åkt en enda gång, skandal...joo jag vet.


Tro om jag ska kika igenom de andra uppgifterna man har i utbildningen nu när man har skickat in sin C-uppsats o väntar på att få någon annans arbete.


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards