Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Marlene Yrjas - 4 oktober 2008 12:33

Underbar sovmorgon fick man idag o en skön promenad efter att man klivit upp. Under promenaden svängade vi in hos Marielle o Toni i huset o kikade hur det gick för dom, kul o se förändringarna varje gång man hälsar på.

Ska nu sätta mig o plugga lite denna lördag, Markus är o tränar i Bollsta. Kvällen kommer att bli lugn eftersom Markus ska på hornö o trubadura, det är whiskeyprovning ikväll.


Gårdagen blev lugn för våran del, hälsade på Ramona o även Marielle en snaabis efter skolan o sedan gjorde jag inte så mycket ansträngade saker på kvällen. Kikade ju på Idol men en nackdel var att de sjöng om de låtar dom sjungit under veckan, hade varit roligare om dom hade tränat in nån ny låt så det blir minus poäng.

När vi hade lagt oss igår låg jag o höll en hand över magen o kände 2sparkar, det kändes precis som det men eftersom det är första gången vet man inte riktigt om det är det eller inte. Men jag tror att det var sparkar jag kände, man blev glad inombords av denna känsla. Halva tiden har snart gått, så nästa vecka är det halvtid. Den beräknade födelsen är 27/2 så vi får se om det blir det datumet eller om den har bestämt sig för något annat :D


Dags för mig att plugga!!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards