Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Marlene Yrjas - 1 oktober 2008 18:56

Nu har jag prata med min handledare över telefonen och ska träffa honom på fredag så nu känns det bättre.

Gårdagen blev lite annorlunda än vad jag hade tänkt mig. Först funderade vi på att åka o basta men då var det några fler ur familj som skulle göra det på Sandslån o Marielle undrade om jag ville komma dit o baka muffins o surra skit, så då blev det de istället :) Marielle bakade o jag åt hehe...blev rätt sent för då Markus o Toni kom dit blev det så att vi stannade kvar ett tag till o åkte hem vid 23. Hade jag varit hemma hade jag sovit redan så det var skönt att komma hemifrån o tvinga sig till att vara vaken lite längre än vanligt.

Idag var det H-sand igen men vi åkte hem vid lunch så det blev en kort dag igen :) Har varit o ätit mat hos Markus mamma o det var riktigt gott, får inte glömma att skriva att det var efterrätt också. Både chockladpudding o grädde o kladdkaka...mumsfilibaba!! :P


Nu är man hemma o väntar på att det ska bli IDOL. Tycker tjejerna är snäppet bättre än killarna!

Imorgon blir det jobb hela dagen i bollsta så det ser jag framemot.

Det var nog allt från mig, klart slut!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards