Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Marlene Yrjas - 23 oktober 2008 19:42

Jobb jobb jobb och inte blir man less. Tänk att det är så skönt att jobba, man hoppas på att man alltid kommer känna denna känsla.

Efter jobbet åt jag hos Ramona för hon hade tagit fel på dag, det var egentligen imorgon som jag ville snylta mat men hon hade gjort mat till idag. Så jag åkte ner o åt hehe :) Vi gick in en sväng hos marielle o toni men jag ska inte avslöja något utan hon får själv göra det. snart är det inte mycket kvar där :)

Vi drog sedan vidare till mammsen. Blev någon timme med prat :)

Nu är jag hemma o tar det lungt, imorrn är det jobb som väntar. Sedan blir det en ensam kväll men jag lär nog tillbringa den hos någon annan.

Hmm.. jag har nog inte så mycket mer att skriva nu, har lite ont i ryggen o behöver vila den.

Så ha en bra helg samtliga o kör lungt för det kan vara halt ute!!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards