Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Marlene Yrjas - 26 oktober 2008 15:43

Igår kväll for jag på Hornö o kikade på Showbiz. Det var en jätte bra show dom tränat in. Satt på sidan om men jag fick min efterlängtade kyckling så jag slapp vara hungrig :) Det blev rätt sent innan vi for hem, på slutet satt bara jag o Markus o pratade en massa. Eller nu låter det som vi var helt ensamma men inte så jag menar utan att det sällskap vi hade suttit med.


Idag har jag varit hos mamma några timmar, även de andra syrrorna var där m. barnen. Marielle hon håller på att städa ur lägenheten så hon hade inte tid att komma men vi var nästan hela familjen.

En tråkig nyhet är att det är något knas med vår panna. Vi måste fixa det innan vintern är här. Skulle kunna bli en dyr kostnad, så jag håller tummarna på att det inte är det.


Nu väntar jag på att snart få äta pizza! :)

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards