Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Marlene Yrjas - 17 oktober 2008 21:34

Hemma från S-svalls resan o det är riktigt skönt att vara hemma. Var trött i fötterna på slutet. Inte van att gå runt o shoppa som en galning hehe.

Hittade några klädesplagg till mig idag som jag är nöjd med. Ett par mammajeans och 2tröjor. Inte så  mycket men det är ju nånting :)

Förr tänkte man aldrig på att det fanns otroligt lite mammakläder, men nu när man själv ska handla sånt hittar man nästan ingenting. Jag blev riktigt besviken att man inte hittade nå mer finare kläder.

Vi handlade även hem saker till hemmet som inte är så roliga att rabbla upp så det tänker jag inte göra. Vi ska åka ner en gång till inom snar framtid för att inhandla nya garderober till sovrummet :) Det längtas jag till!!

Hämtade ett gratis erbjudande på babyproffsen från pampers. Fick en massa bra saker. Gratis saker är ju aldrig fel.


Imorgon blir det dop för Sindy så man lär nog inte vara vaken så länge till. Är ju som sagt en väldigt trött själ som behöver sova :D

Imorrn kväll är jag själv o har inga planer på vad jag ska hitta på. Hade ju tänkt att jag kunde besöka Frida men hon är i Sthlm o har det mysigt :)

Men men jag lär nog hitta på något innan lördagen är slut.

Ha en fortsatt bra fredag!!


Av Marlene Yrjas - 17 oktober 2008 11:39

Hade helt glömt bort att jag blivit utmanad av Jessica så jag antar detta nu istället :)


1. Tre namn du går under:

- Marlene

-

-

2. Tre saker som skrämmer dig:

- Att bli ensam

- Att det ska hända något med min familj

- Att jag inte klarar utbildningen

3. Tre saker du har på dig:

- Tights

- Tunika

- Underkläder

4. Tre av dina favoritlåtar nu:

- Amy McDonald - this is the life?

- One three hill soundtrack

- ......

5. Tre sanningar:

- Älskar gosaker

- Älskar min sambo o min familj samt mina vänner

- Älskar kyckligfilén på Hornö Hotell

6. Tre hobbys:

- Umgås med min familj o vänner

- Åka utomlands

- Tycker om att sjunga i min ensamhet

7. Tre saker du vill ha:

- Jag vill gifta mig en dag

- Fast jobb som lärare i närheten

- Oberoende av pengar

8. Personer du utmanar:

- Ramona

- Frida

- Angelica

- Anna


Nu är det bara för er andra att fundera kring dessa frågor :)

Av Marlene Yrjas - 17 oktober 2008 11:23

tjenixen!!

Är ledig idag och det känns faktiskt skönt. Fick även ett samtal nu på morgonen och ska jobba ytterliggare 2veckor så det känns helt underbart :)

Har idag inte gjort så där överdrivet mycket och det tycker jag inte att jag behöver göra heller. Har anmält mig för examensarbetet, alltså då jag ska kliva upp med arbetet *nervöst*

Ska läsa igenom min uppsats snart hade jag tänkte och ändra där det låter knasigt. Väntar även på att Marielle o Ramona ska sätta fart o börja läsa, inget illa menat syrror men snart finns det ingen tid till det.

Ska idag åka till S-svall m. Markus om några timmar..ÄNTLIGEN!!

Jag har väntat flera veckor på att få åka till s-svall o idag är dagen kommen haha. Det blir en hel del shoppande av allt möjligt.

Helgen kommer bli väldigt lugn, imorgon är det dags för dop för lilla Sindy.

Mysigt m. dop o så brukar det ju vara gott fika efteråt hahaha :P

Ojj höll nästan på att glömma att jag har faktiskt gjort nånting nu på morgonen nämligen bädda rent i sängen så det ska bli riktigt skönt att lägga sig ikväll. Det är drygt att bädda rent men enormt skönt då det är gjort, så äre väl nästan med allt som har med städning.

Nu ska jag se till att granska min uppsats, önska mig lycka till!!!


Ikväll är det IDOL vill bara påminna er! :)



Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards