Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

Bus, frierier o sömn

Av Marlene Yrjas - 25 juni 2008 12:00

Igår kom Isadora till oss efter att jag hade varit några timmar i K-fors med Marielle o Frida. Vi hade det trevligt med att äta sallad på bakfickan o prata som vi alltid gör :) Blev även besök på hemköp o dollar innan jag åkte hem för att hämta upp Isadora.

När Isadora kom hem till oss sa hon nästan på en gång att hon ville sova o då var klockan vid 17. Jag skrattade bara o sa nej, det slutade med att hon somnade 22.00 Hade inte tänkt att det skulle bli så sent men jag visste att hon brukar vara uppe längre på kvällarna nu. Hon var trött men ville inte sova men tillslut orkade hon inte hålla emot. Hon hade bestämt att hon skulle sova i gästrummet då jag hämtade henne men hon ändrade sig senare innan hon somnade att hon ville sova med mig o Markus. Självklart fick hon det :) Hon vaknade 6.50 imorse o var på strålande humör, jag satte igång en film till henne i hopp om att hon kanske somnade framför tv. Jag la mig i sängen igen hehe :) Hon busade på o sprang upp o ner tillslut sa både jag o Markus till att om hon ville vara i sovrummet skulle hon sova o det gick hon med på. Hon ville dessutom sova emellan oss två o somnade på två röda sekunder. Vi vaknade senare vid 9.15, det kändes som en skönare tid att kliva upp till. Nu på morgonen har vi hunnit rita, spela spel, fika, sett en stund på film o busat.

Isadora har även bestämt att när hon blir äldre ska hon gifta sig med Markus o jag får titta på hahha...hon är ju för gullig :)


Nu håller Markus på att snickra uppe på balkongen förfullt, jag känner mig mest ivägen o vet inte vad jag ska göra men jag ska göra mig ett försökt till att hjälpa :) Även idag är det tråkigt väder!!!

 
 
Ullis

Ullis

25 juni 2008 12:35

Å Siri ska tydligen gifta sej med Andreas, haha stackars oss som blir brädade av såna unga flicksnärtor. Hahaha. Ha det gött. Kram!

http://www.flimmra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Yrjas - 13 november 2009 19:51

Min lilla tös är nu 9månader o tiden bara rinner iväg. Tycker det var nyss som jag höll min lilla ängel som vid födseln bara var 49cm :) Tiden bara rasslar förbi med en rasande fart. Nu den senaste tiden har jag faktiskt hunnit med en hel del. Ja...

Av Marlene Yrjas - 14 oktober 2009 14:44

Idag är det en fin höst dag när solen lyser och det är behagligt ute :) Har varit ute på en promenad med min familj och besökte då även affären. Innan det så var det rätt lungt här hemma. Imorse hade vi även en annan liten filur på besök nämligen I...

Av Marlene Yrjas - 11 oktober 2009 11:13

Vill inte att det ska bli kallt men det är det ute nu. Jag hatar att frysa och det är något jag gör varje dag. Det spelar ingen roll om jag klär på mig en massa kläder för att hålla mig varm då man ska gå ut, jag fryser ändå. Tänk vad skönt det sku...

Av Marlene Yrjas - 2 oktober 2009 20:17

Sitter i soffan m. gotta, chips o dricka. Tyvärr är jag själv ikväll så det blir nog inte en sån sen kväll. Men idol ska jag iaf se på :) Utröstningen lär jag nog inte orka titta på men men. Sängen är ju skön den med.   Har idag varit i K-fors m....

Av Marlene Yrjas - 1 oktober 2009 11:43

...skulle kunna skriva en hel del just nu över tankar, känslor, funderingar kring livet. Men det tänkte jag inte göra för jag vill inte lägga ut allt om mig själv för då får jag ju inte ha något för mig själv. Som sagt är det nyttigt att tänkta p...

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards