Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Marlene Yrjas - 17 juni 2008 20:49

Idag var min sista dag som jag jobbar den närmsta tiden, eller om det behövs folk är jag ju tillgänglig under sommaren :) Fick även idag 3veckor som jag ska jobba i augusti så det kändes riktigt riktigt roligt.

Dagen har varit väldigt bra, åt middag hos Ramona o Tomas. Även Marielle var där o åt mat. Hann bara komma in på gården så kommer Isadora rusandes, hon skulle till grannpojken o leka :) Jag hann faktiskt få en kram innan hon försvann bakom häcken. Blev bjuden på kycklinggryta o ris, mycket gott måste jag säga o skönt att slippe göra något eget för jag hade då fått äta själv. Markus har nämligen show ikväll i Sollefteå. Var några timmar hos syrran men tillslut gick jag hem, måste ju vara hemma o ta hand om huset också hahah...nää skojja bara, har inte gjort något sen jag kom hem förutom satt igång en diskmaskin. Man kan ju inte ta ut sig på en gång :)

Nu ska jag se om det är något intressant på tv annars blir det en film.

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards