Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Marlene Yrjas - 4 juni 2008 20:24

Nu när sommaren är här orkar man inte sitta här på datorn och skriva lika ofta men jag ska försöka skriva.

Idag blev det en morgonpromenad med Markus sedan har jag bara tagit det lungt, solat och njutit. Jag har kännt mig oerhört slut idag, inte haft så mycket energi. Nu känner jag mig bättre. Har nämligen varit på en till promenad med Markus nu på kvällen. Är själv för Markus skulla träna med gruppen, allt ska ju stämma eftersom på fredag är det dags igen.

Tror det kommer bli en riktigt trevlig kväll på Ärsta, hoppas det kommer mycket folk dit som man känner :)

Sommaren är äntligen här och det är riktigt härligt!! Hoppas nu bara att det håller i sig :)


Imorgon blir det en morgonpromenad med mamma och syrrorna. Sedan klockan 13-16 ska jag jobba i bollsta på fritids så det ska bli kul att träffa alla barnen :)


Nu är man på HEL spänn hela dagarna och bara väntar på att Rosita ska ringa och berätta att nu är det dags. Jag har nämligen jour nattetid hehe, om hon måste åka på natten så ska jag åka hem till dom och ta hand om barnen. Dom har ju nämligen skola och så kan de inte vara ensamma, dagtid är det Ramona som har jour hehe, vi har ett väldigt bra teamwork vi syskon :)


Detta var allt för denna gång!!

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards