Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Marlene Yrjas - 9 juni 2008 13:55

Vi alla bara väntar på att Rosita ska ringa och berätta vad det blir för kön. Vi hoppas att det är klart idag så att man får träffa den lilla pysslingen snart :)

Man kikar på klockan mest hela tiden och på telefonen så att man inte har missat något samtal. Spännande men olidligt jobbigt att vänta hehe...man är ju så nyfiken av sig. Nu håller vi tummarna för att det ska gå bra!

 :D Snart är man moster igen!! Längtar till den dagen man själv blir mamma men den dagen får vänta ett tag till.

 Nu ska man vara glad för att syster ska bli mamma igen och så får man mysa lite med bebisen när den kommer hem hehe :)

Av Marlene Yrjas - 9 juni 2008 09:32

Det blev en tidig morgon för mig idag eftersom jag skulle skjutsa Sabina o Sammie på skolan för de har sovit hos oss inatt. Det gick rätt smidigt imorse och de kom till skolan i tid så det gick alla tiders hehe.

Blev ingen morgonpromenad som vi hade planerat för det blåser riktigt ordentligt ute nu. Därför har jag nu hunnit städa hela huset, duschat och ska snart iväg till K-fors med Ramona. Vet inte om det är några fler som ska med. Mammas Stig fyller år idag o vi fick reda på det igår så vi tänkte att vi ska åka och köpa en present till honom idag. Vi ska gratta honom imorrn då även hans döttrar skulle komma eller iaf en vad jag vet nu :)

Denna dag kommer att kännas väldigt lång för jag kommer vara ensam hela dagen, Markus har en lång dag på jobbet så han kommer nog inte hem förrän 21.00 Tro vad jag då ska hitta på förnågot här hemma, har precis städat o sen finns det inte så mycket mer jag kan göra för vi gjorde det mesta igår utomhus. Jaja jag kommer nog på något senare idag, nu ska jag göra mig klar o sedan hämta Ramona.


Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards