Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Marlene Yrjas - 24 juni 2008 11:56

Det blåser oerhört mycket ute just nu, man skulle kunna säga att det är storm. Jag o Markus var ute på en promenad i stormen imorse, i början var det inte så farligt men efter ett tag när man började närma sig huset blåste det som om man gick mot en vägg.

Nu på förmiddagen har jag  inte gjort så mycker förutom varit ute på en promenad, ska snart åka till k-fors med Marielle o så ska vi träffa Frida. Blir kanske en sallad på bakfickan eller kanske en fika, vem vet vem vet :)

Var länge sen man träffade Frida nu så det ska blir trevligt, vi hann ju bara prata en liten stund på stadsfesten men som tur är vi ju båda lediga mycket i sommar så man kommer hinna göra mycket tillsammans :)


Igår regnade det nästan hela dagen så man var bara inte o va slö. Gjorde i princip ingenting igår förutom diskade lite o plockade ur diskmaskinen. Hela eftermiddagen satt jag framför tvn o även på kvällen. Det var ingen vidare givande dag igår, var också rätt irriterad igår. Orsaken vet jag inte riktigt utan jag hade bara en inre irritation som Markus fick uppleva strund vis under dagen hehe :) Man kan ju inte alltid vara glad o positiv!

På torsdag ska det bli stor sol så jag håller tummarna för att det stämmer för nu behöver jag värmen.

Ska ta o fixa iordningen mig innan vi ska bege oss mot K-fors.

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards