Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Marlene Yrjas - 12 juni 2008 19:03

Nu har det varit flera dagar av tråkigt väder, när ska det vända? Imorgon läste jag i tidningen ska det regna och det känns inge vidare. Har idag varit ute och ränt runt skulle jag vilja säga hehe. Först hälsade jag på mamma en sväng sedan Marielle, hämtade barnen på skolan åkte sedan till Rosita och hälsade på Sindy. Ramona och Isadora kom också förbi, märks att barnen verkligen inte intresserade av den lilla :)

När jag sedan hade varit där några timmar och även hunnit med en promenad åkte jag till mamma, där mommi och moffa precis kom hem från Finland. Blev en stund där sedan bjöd Marielle över mig på mat óch när man bli bjuden tackar man ju inte nej hehe :) Nu är jag hemma och har gjort ordning håret inför imorgon, barnen har skolavslutning så jag har lockat mitt hår :) Är själv och kommer vara det resten av kvällen för Markus jobbar och kommer hem sent sent.


När ska förra veckans väder komma tillbaka? Jag vill ha sol och värme, mår mycket bättre av det. Man njuter och njuter :) Jag håller tummarna på att solen och värmen kommer tillbaka.

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards