Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Marlene Yrjas - 3 juni 2008 19:25

Klockan ringde 05.25 och då klev jag o Markus upp för att ta en promenad innan alla bestyr skulle sättas igång. Jag satte mig och plugga i ungefär 40minuter innan jag åkte iväg och gjorde tentan. Kan inte säga hur det gick för det kan ha gått hur som helst. Det var många som inte gjorde tentan märkte man i skrivsalen, många platser var lediga.

När jag kom hem åkte jag direkt till mamma och har sedan varit där hela dagen. Har solat med henne, marielle och även Stig ett tag.

Bjöd över Ramona o Isadora på middag även Markus åt och det blev kyckling, ris och curry mums :)

Har nu varit hos Ramona i några timmar och tagit det lungt. Vi har varit ute en sväng med Isadora sedan har hon suttit och spelat på datorn och där fastnade ju även jag o Ramona stund vis hehe.

 Vilken lättnad över nu när man gjort sin sista dag på skolan. Nu är det bara en termin kvar sedan är jag klar som lärare!! :D


Ska nu se till att se några One Three Hill avsnitt, var ett tag sen man såg dom nu.

Imorgon blir en lugn dag med sovmorgon hade jag tänkt :D

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards