Alla inlägg den 28 september 2007

Av Marlene Yrjas - 28 september 2007 12:20

Ja, gud så skönt att det är fredag, helg igen :) Inte för att jag ska göra något speciellt men det är skönt ändå. Idag har jag hunnit med min vardagliga promenad sedan har jag även städat lägenheten så nu är den fin och luktar gott :) Jag tänkte att jag skulle plugga nu när jag stökat runt i lägenheten och sedan har jag ingen aning vad som händer. Marielle och Toni skulle kanske komma över ikväll men Markus tränar med gruppen, dom är välkommen ändå :) IDOL är det ikväll med så det lär jag kika på. Imorgon ska Isadora komma hit och vara med oss hela dagen för Ramona och Tomas ska till S-svall och köpa saker som kan bli rätt tråkigt för Isadora. Jag har funderat på om man kanske ska gå och bada med henne eller ja jag vet inte haha.

Nää nu ska jag plugga ett tag sedan ska jag bara ta det lungt. Ha en trevligt helg allesammans!!

Tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards