Alla inlägg den 21 september 2007

Av Marlene Yrjas - 21 september 2007 11:08

Nu har det gått några timmar sedan vi sa JA till huset och nu är man inte lika speedad som igår direkt efter att man bestämt sig för hur vi skulle göra. Jag kunde sova väldigt skönt inatt medan Markus inte kunde sova förrän efter 3.

Nu idag har jag pratat en del i telefon med syrrorna och mamma. Jag har varit ute på en morgonpromenad, det var väldigt skönt. Tänkte först inte gå för jag tyckte det kändes drygt men jag tog ryckte upp mig och gick ändå. Det är jag glad för nu :) Jag har precis lagt på telefonen för jag pratade en med Rosita denna gång. Sabina och Sammie ska få sova här hos oss inatt för jag ska ta med Sammie på simskola imorrn och då ska även Sabina få simma. Dom andra syrrorna ska till Ö-vik och ha det trevligt, själv så är man förtillfället en fattig student just för att det varit en massa strul med CSN. Snart så ska Marielle komma in till k-fors och Angelika, blir nog att man tar en fika på bakfikan sedan efter det ska jag ta och plugga.

Jag ska även skjutsa hem Marielle efter hon gjort en del ärenden och då tänkte jag att jag skulle hjälpa mamma med att måla. Hon ska måla om "röda-rummet". Det är ett rum som inte varit rött på många år men det har fått heta det ändå, jag har för mig att det skulle bli brunt där inne men för oss syskon kommer det alltid att vara röda-rummet :D

Nää nu ska jag se till att läsa lite innan dom kommer in till K-fors.

Tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards