Alla inlägg den 15 september 2007

Av Marlene Yrjas - 15 september 2007 12:37

Bowling...ja det gjorde vi igår men jag ska inte berätta om det nu utan jag börjar men hur morgonen började som.

Igår vad min sista dag på denna innevecka och det kändes så skönt, vi skulle bara gå till 12 då. Jag visste redan innan att den föreläsning vi skulle ha hela dagen inte skulle bli något vidare för den föreläsare vi hade inte var någon höjdare just för att vi hade henne tidigare i veckan och det var lite "Kaos" när hon hade oss en eftermiddag. På ett sätt tyckte jag lite synd om henne men sedan ska hon ju kunna det eftersom hon även är kursansvarig. Men men...Jag och Sanna åkte tillsammans denna morgon för de andra hade en del ärenden så vi tog egen bil. När vi varit där i nästan 2timmar valde vi att inte fortsätta gå på föreläsningen utan åkte hem. Man vill ju att föreläsningarna ska ge en något.

När jag kom hem blev det ingen lång stund som jag stannade utan jag åkte hem till Nyland. Först hälsade jag på mamma och Börje där även Marielle och Rosita var och sedan bar det iväg till Ramona för Marielle berättade att hon hade gjort en kolakaka. Mums säger bara jag och vi fick äta lite sånt hos henne...sedan är hon ju så snäll så man fick även med sig en liten påse hem :) När jag kom hem städade jag lägenheten, jag var egentligen inte sugen men sen ville jag inte bara sitta ner och inte göra någonting. När Markus sedan kom hem började vi fundera över vad man skulle kunna göra på kvällen...vi var båda sugna på att bada badtunna och de var även fler som var det, men innan det måste man ju äta. Bylund hade kommit hit och vi gick och köpte hem pizza från Jakten, mycket god pizza måste jag säga. Även Jens skulle med och bada men det slutade med att det inte blev av utan vi började planera en resa till Sollefteå för att bowla. Vi ringde runt lite folk och till slut var vi 8st som skulle spela. Synd att man har en sån tråkig tvillingsyster som har svårt med att vara impulsiv :P

Det var riktigt skojj att bowla, det var ju som sagt inte igår. Jag vann på den bana jag spelade på och Markus vann på den andra :) Vi stannade kvar på bowlingen och pratade och några drack. Efter 12 bar det iväg hemåt och det slutade med att jag som körde parkerade och gick hem och la mig medan Markus och Jens gick och besökte en annan.

Så såg min fredag ut och nu så har jag börjat min lördag men jag har endast hunnit med att äta frukost fast jag klev upp 9 imorse. Nu ska jag duscha sedan vet man aldrig hur dagen slutar.

Tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards