Alla inlägg den 8 september 2007

Av Marlene Yrjas - 8 september 2007 18:57

Hmm.. hur ska jag börja skriva? Jag kan väl börja med att skriva att nu lär mina syskon bli glada speciellt Ramona att jag har skaffat en sådan här sida jag med eftersom dom haft det ett tag redan :)


Jag sitter hemma i min soffa nu och fixar med denna sida. Markus han är och sjunger och är hemma om ungefär 1timme, sedan blir det bara en lugn kväll.

 Dagen startade med att man SKULLE ta en promenad men det regnade så oerhört så det blev inte som man hade tänkt sig utan då bestämde sig Markus för att han skulle åka och träna i Bollsta och då bestämde jag mig för att jag kunde sola medan. När vi var klar i Bollsta bar det iväg till Sollefteå där Markus hämtade en ny gitarr som han hade beställt, tog en liten stund där men sedan bar det iväg hemöver. Vi pratade en del om ett hus som vi har kikat på och som vi är intresserade av men vi är fortfarande i funderarstadiet :)  

Vi stannade även nu i Bollsta för att Markus skulle få ställa upp sin utrustning till spelningen han är på nu. Vi skynda oss sedan hem för vi var vrålhungriga, det lev hemmagjort hamburgare och sedan blev det finnkampen på tv.


Nää nu ska jag inte skriva något mer utan jag ska göra något annat hade jag tänkt mig...men vad det vet jag inte :D Hej hopp!






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Nu skulle det varit sommar och sol. Vem fler än jag vill ha sommar?
 Ja
 Nej
 Spelar ingen roll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards